نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2837
-
الف
+

پاسخ «معصومه کریمی» به سوال بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2

«معصومه کریمی» بازیگر سریال «در پناه تو» به سوال بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم2 پاسخ داد.

به گزارش آی فیلم2، «معصومه کریمی» بازیگر نقش «ملیحه» در سریال «در پناه تو»، به سوال بخش دیدگاه وب سایت آی فیلم 2 پاسخ داد.

بانو کریمی در پاسخ به این سوال که «دلیل اصلی اختلافات بین مریم و رامین در سریال در پناه تو را در چه می دانید» گفت: جواب من بی ثباتی و عمیق نبودن یک فرد (رامین) در زندگی است، وقتی یک فرد در زندگی خودش ثبات کامل و کافی ندارد و تحت تاثیر شرایط بیرونی خودش به هر سمتی سوق پیدا می کنه می تواند که مسائل و مشکلات زیادی برای خودش و اطرافیانش به همراه آورد.

وی ادامه داد: رامین قصه ما یک فرد کامل و بالغ نبود، یک فرد بهم ریخته و بی ثباتی بود که در مسیر زندگی خیلی سر به هوا کارهایش را پیش می برد یعنی زمانی که چیزی را می خواست اگر بخت با وی یار بود به مراد دلش می رسید بعد اگر مخالفتی پیش می امد و باد از سمت دیگری می وزید خیلی زود شانه خالی می کرد.

بانو کریمی افزود: آدم هایی شبیه رامین در روزگار کنونی کم نیستند، آدم هایی که ثبات شخصیتی ندارند و مرد عمل نیستند و حاضر نیستند با مشکلاتشان مبارزه کنند و مسائل پیش آمده در زندگی خود را حل کنند. خیلی ها به محض اینکه مشکلی پیش می آید شانه خالی کرده و فرار می کنند که البته عواقب خودش را هم دارد کمااینکه سرانجام قصه رامین هم سرانجام مطلوبی نبود.

اگر تماشای سریال «در پناه تو» را از دست داده اید اینجا کلیک کنید.

معصومه کریمی: امیدوارم با آی فیلم2 پیوند بین فارسی زبان ها را محکم تر کنیم

«معصومه کریمی» خطاب به دختران و پسران جوان: خودتان را قوی کنید و به جنگ با مشکلات بروید

پاسخ های مخاطبان به سوال بخش دیدگاه سایت شبکه آی فیلم 2

«معصومه کریمی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: دوست دارم از 2 كشور زيباى افغانستان و تاجيكستان ديدن کنم

ب م

نظر شما
ارسال نظر